lørdag den 17. januar 2015

Søvnløs uden fuldmåne


Havde en dejlig aften med veninderne i går. Kom hjem omkring kl. 1.30. Manden var kommet hjem lidt før og var faldet i søvn. Jeg var træt og ville bare sove og nyde, at det nu var weekend.
Men så fik jeg pludselig de her panik-agtige stressende tanker og kunne slet ikke sove. Om jobbet, min behandling, og hvordan det hele nu skal gå. Derudover føles det også som om, at min cyste er begyndt at vokse igen. Har en konstant underlig smerte i siden. SÅ frusterende.
Så kl. 3 i nat lå jeg så og googlede svar, som jeg ikke kunne finde de rette søgeord for, tjekkede blogs og overvejde at skrive et blogindlæg.

Jeg besluttede mig for, at det var dumt, da jeg jo burde sove. Så jeg satte Mads & Monopolet på og forsøgte at slappe af. Jeg har tidligere haft alt for mange nætter som denne, men denne gang kom det helt bag på mig, da jeg ikke synes, jeg er super presset for tiden. Meeeen der er alligevel nok nogle ting, der lurer i baghovedet. Træls.

Så nu er jeg træt, men det er jo heldigvis weekend. Derfor er planen nu oprydning og rengøring  - det virker jo ofte også på sindet - og derefter ud og finde en gave til barnedåb i morgen plus muligvis lidt blomster til mig selv.

2 kommentarer:

  1. Havde lagt en kommentar på et andet indlæg, men den er vist forvundet i cyberspace..

    Jeg håber virkelig at i kan komme i gang med en behandling lige om lidt!! Det limbo man befinder sig i mellem behandlinger (og i dit tilfælde en virkelig lang og uretfærdig ventetid) er ulidelig..
    Krydser fingre og sender masser af held og lykke afsted mod jer! :) KNUS

    SvarSlet