mandag den 30. marts 2015

Graviditets-glow, my ass

Jeg er i bedring. Har haft den bedste weekend i to måneder. Yay! Har så kastet alt for meget op i går og i dag, meeeen det er jo med at nyde de gode stunder. Jeg tror virkelig på, at dårligheden er på retur. Glæder mig bare SÅ meget til nakkefoldsscanningen. Så det hele kan blive rigtig virkeligt. Så vi forhåbentlig kan se en lille baby der bevæger sig og få at vide at alt ser godt ud. Kan slet ikke rumme hvis der er noget galt. Synes jeg har været gravid i hundrede år allerede, tænk hvis jeg skulle starte forfra igen..!



Det der med den specielle glød, gravide får, kan jeg vidst godt droppe. Jeg er ikke engang tre måneder henne, men allerede nu kan jeg ikke have mine jeans på og min hud slår ud. Har fået den største muffin-top - nok en kombination af at jeg er oppustet og har spist liiiidt meget for at holde kvalmen bare en smule på afstand. Fuck. Magter ikke at blive en kæmpe blob og håber og tror på jeg kan udligne det lidt de næste par måneder hvis kvalmen forsvinder. (Please?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar