mandag den 6. april 2015

Makabre drømme & mareridt


Den seneste uge har jeg haft mareridt og makabre drømme drømme næsten hver nat. Virkelig klamt. Jeg ved ikke om det har noget med alle hormonerne i min krop at gøre, men mon ikke de spiller lidt ind. Jeg har i mange år været god til at huske mine drømme, og når de er gode er det super dejligt, men de onde drømme kunne jeg godt være foruden at huske. Har fx drømt, at jeg kom ind på en bar, hvor alle barstolene havde døde menneskers hoveder på som sæde - og de åbnede øjnene og begyndte at grine, da jeg kom ind. Har også drømt at jeg blev vildt jaget af nogle underlige damer, som jeg derfor prøvede at dræbe. At jeg ville fjerne en hudorm på min næse, som pludselig var en levende orm under min hud, pludselig var der fyldt med orme under huden på min næse og jeg måtte tage hele mit ansigt af for at få det væk! Så klamt! Derudover har jeg selvfølgelig også drømt, at jeg er begyndt at bløde og at jeg direkte aborterede et barn, som var helt slattent, men som jeg alligevel prøvede at få liv i. Uf! Nightmares be gone!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar