fredag den 17. juni 2016

En boble der snart brister

Har gemt mig i en barsels-boble. Har tænkt en del på blogger, men slet ikke rørt den. Overhovedet.

Nu har jeg tankemylder og ubehag i kroppen. Min hals er også som sandpapir og jeg frygter en forkølelse er på vej. Men det er ikke det der giver tankemylder. Det er sandet i barsels-timeglasset, som er ved at løbe ud. Jeg skal tilbage på job om lidt over tre uger. Til en ny chef, nye kollegaer,  til dels nyt personale og så gammelt rod. Suk. Magter det faktisk ikke. Dårlige arbejdstider også. Har sendt flere ansøgninger ud, men det har ikke givet pote endnu. Føler mig som en fiasko på den front. Hvorfor vil de ikke have mig? Har seriøst brug for et nyt job. Med nye udfordringer og muligheder. Men også bare med bedre forhold. Det er sgu ikke nemt at blive voksen. Fandens også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar