tirsdag den 21. oktober 2014

Limbo

Har svært ved at få skrevet selvom der egentlig har været masser at skrive om. Føler mig i et underligt limbo. Midt mellem ingenting og alting. De fleste dage på jobbet går fint, men herhjemme er jeg rastløs og får alligevel ikke lavet noget. Får heller ikke trænet, har taget på siden graviditeten og føler mig tyk og nederen. Derudover er der tankerne som sniger sig frem ind i mellem - hvornår mon jeg bliver gravid igen? Og lykkes det så? Eller skal vi det hele i gennem mange gange?
Samtidig suser tiden afsted. Jeg har snart fødselsdag og kan ikke rigtig overskue det. Endnu en fødselsdag uden et barn eller bare en graviditet og aller værst - uden at vide hvornår eller om det sker..!
Håber jeg snart kan få brudt min boble og blive gladere igen. Nå ja, og så ville det heller ikke være dårligt hvis mit graviditetshormon snart faldt helt, jeg stoppede med at bløde fra aborten og kunne køre videre med min almindelige cyklus.. Alt for meget spildtid, hvilket ikke ligefrem hjælper på humøret.

2 kommentarer:

  1. Hej Stine

    Det var slet ikke gået op for mig at jeg faktisk kunne finde din blog, blot ved at klikke på dit navn! (Skide smart) Og dejligt du er kommet i gang med at skrive - håber det hjælper at få tankerne skrevet ned!

    Hvor er jeg bare ked af at høre det ikke lykkedes for jer i denne omgang. :( Og kan læse at det faktisk var lykkedes dig at blive gravid, håber du måske kan se det positive i det selvom det endte i en ufrivillig abort. Det betyder jo at din krop godt kan. :) Krydser alt for i kan komme i gang igen hurtigt og at heldet er med jer næste gang.
    Vil følge med herinde. :)

    Kh
    Julie

    SvarSlet
  2. Tusind tak, Julie! Det varmer! Det hjælper helt sikkert at skrive - skal bare blive bedre til at gøre det oftere.

    Det er uden tvivl en succes, at jeg blev gravid - juhu, det KAN lade sig gøre for mig - men for søren, det er hårdt ikke at vide hvornår det så faktisk lykkes helt. Barnløshed er ikke for tøsetøser!

    SvarSlet