fredag den 25. december 2015

Velsignet

I år er dem bedste jul i flere år. Det er fire år siden jeg stoppede med p-pillerne. Sidste jul skulle have været hel fantastisk, for jeg skulle sidde med min gravide mave og nyde julehygge og glæde mig til det kommende år. I stedet havde jeg aborteret få måneder før og havde netop fået 2. udskrabning, da de ikke fik alt med i første omgang. Jeg var SÅ trist indeni.

I år er alt anderledes. Lykkeligere. Jeg har ikke bare min dejlige mand ved min side, men også en fantastisk søn. Mit højeste ønske i mange år er endelig gået i opfyldelse.

Jeg håber alle derude er lige så heldige i det kommende år, hvis ikke I har været det i dette.

2 kommentarer:

  1. Glædelig jul til dig og familien.

    SvarSlet
    Svar
    1. Et forsinket TUSIND TAK, Mie! Håber du også havde en dejlig jul og et godt nytår!

      Slet