søndag den 17. januar 2016

Bum bum



Tiden går, klokken slår og jeg får stadig ikke blogget. Jeg har flere halvfærdige kladder liggende - nogle endda fra da jeg stadig var gravid. Liiidt op ad bakke med mig.

Jeg er træt. Mere end jeg har været i lang tid. Lillemanden er pludselig begyndt at vågne mange gange om natten og derudover mosle amok, så jeg har meget svært ved at sove. Samtidig er han begyndt at klynke om natten og til sidst om morgenen græde helt vildt i søvne. Det er sket hver morgen i en uge nu. Når jeg så tænder lyset og han vågner rigtigt op, så bliver han glad og ligger og pludrer. Højst besynderligt. I morges var det dog anderledes. Han græd markant mere og kunne slet ikke trøstes.

Jeg kender ham alligevel godt efterhånden og det var en anden gråd end ellers. I går blev han også mere og mere pjevset i løbet ad dagen og så lavede han hele tiden lortebleer. Også i nat, hvor jeg måtte stå op og skifte ham. Det er ellers ikke sket siden han var helt lille. Dette har resulteret i en helt rød numse. Lille stakkel. Han har ikke feber, men jeg tænker det er en slags forkølelse, der har ramt ham. Han hoster også - noget han ellers kun har gjort, hvis han blev lidt for ivrig med mælken - men hans næse løber ikke. Kan ikke finde ud af, om han græder fordi han har ørepine. Det er lidt min mistanke. Han har sovet det meste af dagen og ellers ligget ved brystet. Spist få gange, men længe. Her til eftermiddag livede han endelig lidt op igen og legede glad noget tid. Åh, det var dejligt.

Selv er jeg heller ikke helt på toppen. Udover trætheden, er jeg svimmel. Virkelig irriterende. Og så glæder jeg mig bare til forår allerede. Jeg kan deale med uvasket hår og nusset tøj, men tør og kløende hud og flossede negle - JEG BLIVER SINDSSYG! Uf!

Har fået vasket en god bunke tøj i dag og ordnet en smule, men der er stadig masser af vasketøj + nullermænd på gulvet. Suk.

Sidst, men ikke mindst, er der det store spørgsmål "hvad skal jeg være, når jeg bliver voksen?" Jeg har brug for noget nyt på job-fronten. Har lyst til et brancheskift og lyst til at lære nyt. Men jeg ANER IKKE hvad eller hvor... Hmm..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar