mandag den 25. januar 2016

Når lykken vender

Efter over tre års kamp, kom lillemanden endelig til os og selvom det ofte er hårdt, er vi jo SÅ lykkelige. Endelig lykkes det for os. Jeg kunne blive gravid og jeg kunne gro et lille menneske helt indtil det var klar til at komme ud i verdenen. Kæmpe succes. Alle andre problemer blev pludselig mindre.

De seneste par uger har det fyldt mere og mere hos mig, at jeg gerne vil finde et nyt job. Af flere årsager.  Jeg har lyst til at lære mere og prøve noget nyt. Derudover drømmer jeg også om et job med lidt bedre vilkår - især nu hvor jeg er blevet mor.

Men nu er der sket noget, som overskygger alt det. Min mor har fået brystkræft. Vi ikke meget endnu, men hun er dødsens angst og i nat blev jeg det også. Hvad hvis jeg snart mister min mor? Det er jeg slet ikke klar til! Hvad så med min far og min søster? Vil min søn ikke kunne huske sin bedstemor? Hvordan bliver min hverdag og hvordan skal jeg kunne fungere? Uoverskueligt og uvirkeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar