tirsdag den 26. januar 2016

2 x første gang

I dag skal lillemanden og jeg i svømmehallen for første gang - sammen med mødregruppen. Jeg er meget spændt. Håber han kan lide det - og at jeg kan takle hele situationen med ham i bad og mig selv i bad på samme tid. Liiidt spændt. Derudover skal jeg have badedragt på for første gang i usandsynlig mange år. Kan slet ikke huske hvornår det sidst skete - og så endda i min skønne efterfødselskrop. Great. Oh well, sådan bliver det - med blød topmave & slasket bagdel, svømmehal, here we come!

I går grinte lillemanden rigtigt for første gang! HELT FANTASTISK! Med lyd og det hele. SÅ dejlig en oplevelse. Forhåbentlig begynder han at gøre det mere og mere.

To dejlige ting, som kan distrahere mine tanker lidt - netop nu sidder mine forældre nemlig til samtale og får info om min mors kræft. Føj for pokker. Gå væk, klamme virkelighed, det hele var lige så godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar