tirsdag den 31. januar 2017

En nyhed, der giver sommerfugle i maven

Der sket noget ret vildt i min verden den seneste uge. Jeg har fået et nyt job og har sagt op på mit nuværende arbejde. Så for første gang i over 7 år, skal jeg starte i en ny virksomhed. Det er både rigtig spændende og noget skræmmende. I 100 år har jeg jo talt om at finde noget andet, men har alligevel været glad for mit job på mange punkter og derfor ikke ville skifte for enhver pris. Men nu sker det og den 1. marts starter jeg nyt. Jeg har pænt mange sommerfugle i maven. Hvordan bliver det at lære en masse nyt? Og hvordan passer jeg ind med de andre? Og hvad vil personalet sige til mig?

Jobbet giver en noget kortere transporttid og meget lidt weekendarbejde, hvilket gerne skulle give mere tid til familien. Samtidig bliver det jo også super hårdt, at starte et nyt sted. Der skal både læres nyt og imponeres, så jeg er meget spændt på hvordan jeg takler det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar