mandag den 23. januar 2017

Farvel og tobak, Hr Cyste



I tirsdag fik jeg fjernet den gamle satan af en cyste ved en kikkertoperation. Så NU burde den være væk, for good. Som jeg tidligere har skrevet, skulle jeg jo til kontrol med den i december og inden da havde jeg været noget generet af den. Så jeg vidste godt, at den var vokset igen. Utroligt, så genstridig den var. Men nu er det slut. Krabaten havde vokset sig op på godt 8 cm igen, men nu er den ude og jeg har i stedet fire (4!!!) huller i maven. Håber virkelig de heler pænt.. Jeg er stadig øm, gul og blå og helt vildt træt. Men i morgen skal jeg tilbage på job og så kører hverdagen igen derudaf. Ville ønske jeg havde fået noget mere ud af dagene hjemme fra arbejde, men de er bare fløjet afsted mens jeg har gået rundt som en zombi. Oh well, en klassiker i mit liv..

2 kommentarer:

  1. Tillykke med at den nu er væk; det lyder da også til at den har været en strid satan! Selvfølgelig heler dine skudhuller pænt, ellers må du finde på en go' sørøverhistorie! ❤️

    SvarSlet
  2. Ih, TAK! Ja, det har den sgu, den satan! Det er sandt, jeg kunne finde på en spændende historie... Hmmm..

    SvarSlet