søndag den 20. maj 2018

Troede lige jeg var ovre den falske graviditet..

... Men så var det lige at et vennepar annoncerede deres graviditet. Efter de lige havde fortalt, at de havde bestilt sommerferie på samme hotel og i samme uge som os. Og tårerne kom med det samme. Termin? To uger før min forventede termin - hvis jeg altså havde været helt almindeligt gravid, som de fleste andre bliver. Seriøst!? Så nu får hun lov til at trippe rundt og være tyk på den fede måde, mens jeg stadig er tyk på den helt forkerte måde og slet ikke gravid. Hold nu kæft, hvor det stinker! Så var den lige dér igen. Graviditets-jalousien. Crap! Lige som jeg troede, at den holdt sig lidt væk for en periode. Jeg er SÅ træt af, at det skal fylde så meget. At jeg bliver så ked af det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar