fredag den 17. august 2018

Tanker fra det røde hav



August blev heller ikke måneden med en positiv graviditetstest. Til gengæld har månedens sejltur på det røde hav budt på masser af hormoner. Aka jeg har været moody as hell. SÅ træls. Ked og depri.
Jeg havde ellers et lille håb om, at der er var en graviditet på vej, men jeg kunne også godt mærke, at der er ikke var alle symptomer, som jeg plejer at få. Kan man bruge plejer, om noget, man har oplevet tre gange?

Jeg vil SÅ gerne bliver gravid inden året er omme - allerhelst inden min fødselsdag, dernæst inden 10. december, som ville have været terminsdatoen, for min seneste graviditet. Allerhelst vil jeg dog, at min næste graviditet bliver en holbar én af slagsen. At den bliver til et sundt lille mirakel af et barn.

Jeg har været i en boble af benægtelse i lang tid. Jeg er det til dels stadig. Men jeg kan simpelthen ikke overskue at være barnløs igen, selvom det jo er det, jeg er. Jeg lader bare lidt som om, det ikke er så slemt endnu. Meeeen når min søn nu efterhånden nærmer sig sin 3 års fødselsdag, og vi næsten ikke har beskyttet os siden han kom til verdenen, så kan jeg vidst ikke rigtig løbe fra det. Jeg har ikke let ved at blive gravid.

Ville egentlig have ringet til fertilitetsklinikken i dag, men glemte det(!) Ja, jeg har ikke fået gjort det endnu, selvom jeg vidst også skrev om at gøre det for lang tid siden. Så nu må det blive på mandag. For de bør have et par befrugtede æg af mine i deres fryser, og de kan ligeså godt blive brugt nu. De udløber nemlig i februar 2019 - de må kun opbevares i fem år. Håber det kan lade sig gøre, at få lagt et æg op uden for meget besvær (læs: hvide løgne, scanninger & arbejde i et stort kringet tetrisspil).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar