onsdag den 22. august 2018

Opkaldet

Der gik et sus i gennem maven på mig, da telefonen pludselig gik rigtigt i gennem og den automatiske stemme med der er optaget - vent venligst ophørte. Heldigvis kom jeg i gennem til en rigtig flink sekretær. Det er som manden huskede - vi har to befrugtede æg tilbage på frys. For at tage dem i brug, skal Riget dog have en henvisning fra min læge. Når de har modtaget den og alt er fint, kommer der besked til mig i e-boks. Det havde jeg ikke lige kalkuleret med. Altså det ekstra led. Så nu har jeg skrevet til min læge og håber det går hurtigt. Er VIRKELIG IKKE fan af ventetid og spildtid - slet ikke i forhold til fertilitetsbehandling. Nu må vi se, hvad der sker...

(Derudover har jeg de seneste måneder haft fornemmelsen af en cyste i venstre side. Jeg håber ikke, det skaber ballade. Fornemmelsen kommer nogle dage efter min menstruation og bliver så mere og mere forstyrrende/smertefuld op mod ægløsningstid. En cyste kan lige vove på udsætte vores muligheder med fryseæggene.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar