tirsdag den 1. januar 2019

Fuld power på håbet

Har lige siddet og læst gamle indlæg. Tilbage fra dengang jeg mistænkte at være blevet gravid med A for næsten fire år siden. (Fire år!) Det er fjollet, men pludselig er mit håb om en kommende graviditet blevet kæmpe stort. Som i, at jeg har forventninger om, at jeg bliver gravid denne gang uden, at der er noget hold i det overhovedet - udover mine vilde tanker.  Jeg prøver at overbevise mig selv om, at mine bryster er lidt ømme, meeen det er vidst bare skøre tanker.  De er i hvert fald på ingen måde spændte eller i gang med at vokse. Pis. Jeg bliver så mega skuffet og med af det, når min mens kommer om godt en uge. For jeg vil SÅ gerne blive gravid nu og det ville være en fantastisk start på året, selvom jeg sikkert ville blive ramt at kvalme og opkast med 100 km/t. Jeg fandt de gamle indlæg frem for at genopfriske hvornår jeg oplevede de første symptomer og fik mine forhåbninger om en graviditet op. Jeg er ikke blevet meget klogere, men heller ikke mindre forventningsfuld.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar