søndag den 6. januar 2019

Sunday Blues



En ægte søndag. Har ikke lyst til at tage på arbejde i morgen og starte en ny uge allerede. Er hormonel, trist og træt. Har flere gange i dag været ved at græde. I går aftes blev jeg pludselig dårlig et par timer, hvor jeg havde kuldegysninger over hele kroppen og slet ikke kunne finde ro. Så underligt. I dag er det mest lidt krassen i halsen - men også murren i underlivet og lidt kvalme nu og da.

Jeg vil SÅ gerne være gravid nu. Surprise! Meeeen det er noget underligt noget denne måned. For ind i mellem har jeg en stærk tro på, at der er noget, som er ved at sætte sig fast og gøre klar til at vokse, og andre gange, tror jeg slet ikke på det. Men hele tiden håber jeg helt åndssvagt meget. Jeg har SÅ meget lyst til at teste før tid, men ved jo, at jeg ikke får noget ud af det. Jeg må vente tålmodigt til onsdag.

På arbejdet venter en al for travl tid, og jeg kan ikke rigtig overskue hvordan jeg skal nå mine ting og samtidig få familielivet til at hænge sammen. Så ufedt. Håber på et eller andet mirakel, så jeg ting hurtigere end antaget og derfor mere.

Manden og Spiloppen er i bad og kalder - så nu vil jeg gå ud til dem, og se om jeg ikke kan skubbe noget af den søndags-tristhed væk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar