lørdag den 27. september 2014

Nye udfordringer

Jeg burde være i den største lykkerus - endelig gravid efter næsten tre års forsøg. Men i stedet er jeg faldet ned i en trummerum, hvor kvalmen har overtaget og stjålet både energi og humør. Det er ikke til at holde ud! Et er, at jeg kaster op hver morgen, men værre er det faktisk, at kvalmen ikke forsvinder, men varer hele dagen. Og jeg er SÅ dårlig til at have kvalme. Jeg havde aldrig troet, at det skulle ramme mig så hårdt. Har lyst til at tude fordi jeg ikke er mig selv. Kæmper mig gennem arbejdsdagene, som er extra hårde fordi jeg har det dårligt, men jo alligevel skal præstere. Kommer ikke op og træne og laver nærmest intet herhjemme. Visse dage er bedre end andre, men generelt synes jeg bare det er uoverskueligt.

En dag begyndte jeg også at bløde. What!? Heldigvis stoppede det igen, men nåede selvfølgelig er blive rigtig nervøs og var en tur på hospitalet. De kunne ikke se så meget endnu, da jeg endnu ikke er langt henne. Dog lignede det, at der var to fostre(!), men kun liv i den ene. Dette kunne forklare blødningen. En tilføjelse til dette nye univers - har jeg haft to fostre i mig, men nu er det ene dødt!? Og er der så risiko for at jeg mister det andet også? Hvis det overhovedet udvikler sig korrekt, de kunne jo ikke rigtig give os nogle svar så tidligt i forløbet... Skal scannes igen på mandag, så håber jeg de kan give os lidt mere info. Jeg kan PÅ INGEN MÅDE overskue at abortere og starte forfra igen!! Nu er jeg endelig blevet gravid - for allerførste gang i mit liv - så skal det også lykkes. Og så kan jeg simpelthen ikke rumme tanken om at starte forfra med dårligheden. Den æder mig fuldstændig op! Please, lad alt gå godt, så der kommer et dejligt barn ud af dette - og ja, please, lad kvalmen ophøre snart! Jeg troede aldrig jeg ville blive en af dem, som havde det så svært under graviditeten, det må gerne ophøre snarest!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar