onsdag den 10. juni 2015

Jordemoderbesøg og kærlighedserklæring

Sidder i skrivende stund på altanen og nyder lidt sol. Skønt! Her til formiddag var vi til jordemoderen for anden gang. Vi blev igen udfordret på tålmodigheden, men ventetiden var ikke så slem som sidst. Heldigvis. Det er lidt spøjst at være hos jordemoderen. Men alligevel også fascinerende. Hun mærker på min mave siger så - her er din livmoder. Den går hertil og rundt her og her. Her ligger baby. Very cool. Vi hørte også hjertelyd. Derudover har jeg mærket markant mere til ham - junior i min mave - de sidste par dage. Meget underlig følelse, men også helt fantastisk. Tænk at der er en voksende baby indeni i mig!

Netop det er ren lykke. Især i kombination med at manden vågner i nat, kysser mig og siger at han elsker mig, helt usandsynligt meget. Ægte lykke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar