søndag den 7. juni 2015

Halli Hallo



Jeg er ikke gået under jorden, har aborteret eller er rejst til de varme lande - jeg har ingen undskyldning for ikke at have skrevet i 100 år og er fyldt med dårlig samvittighed. Håber ikke I alle er forsvundet for good!

Det går generelt godt. Min mand og jeg glæder os meget og jeg drømmer ofte om vores kommende søn. Jeg har forenet mig mere med min voksende krop - især fordi min mand er rigtig god til at komplimentere den. Dejligt.

Min hud er stadig i oprør, men heldigvis ikke så meget i ansigtet og på brysterne længere. Thank God! Jeg kaster stadig op ind i mellem. Sådan er det åbenbart bare. Nu er det hvis jeg er for træt, nervøs eller har spist noget for fed mad. (Frikadellemadder er åbenbart no go nu - der er instant reaktion fra kroppens side. Yikes!)

Jeg er stadig ikke blevet god til at træne. Det er sgu lidt op ad bakke.

Vi har endnu ikke købt noget babyudstyr, meeeen pin'er ivrigt inspirerende fotos på pinterest.

Fantastisk søndag til jer alle derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar