torsdag den 16. juli 2015

Shopping til lillemanden (eller manglen herpå)

Jeg synes det er lidt tricky at få hul på det der med at købe alle fornødenheder til vores kommende søn. Jeg har købt én body indtil videre. That's it. Derudover en graviditetspude, som jeg sover med om natten - helt fantastisk - og den kan jo også bruges som ammepude, når den lille kommer.
Mine forældre har givet os et fint sengesæt + et sødt håndklæde med hætte til lillemanden - og min mand har fået to poser med tøj arvet fra hans kollegaer. Super lækkert.

Men jeg altså lidt svært ved at komme rigtig i gang med at gøre klar til lillemanden. Selvom jeg har kigget på en masse online. Det er den lille bitte stemme indeni mig, som siger: "Er du sikker på, jeres kamp er ovre? Måske der sker et eller andet frygteligt.." Uf. Men fra i morgen eftermiddag har jeg to ugers ferie og så har jeg besluttet, at der skal købes nogle af de større ting OG vi skal ud og se rigtigt på barnevogne. For tiden går hurtigt nu. Er seks måneder henne og kan godt mærke, at der er kommet mere vægt i maven de seneste par uger. Så der skal ordnes inden jeg bliver KÆMPE og overskuddet bliver ikke-eksisterende. Jeg vil nemlig også rigtig gerne lave et par småting selv, og det er trods alt nemmere at sidde og nusse med, hvis der er styr på de større ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar