tirsdag den 28. juli 2015

Tykke-Stine



For søren, der er turbo på lillemanden disse dage. Han bevæger sig rigtig meget og min mave bølger op og ned. Derudover er der virkelig kommet tyngde på den sidste uges tid og jeg føler mig noget mere besværet. Føler mig sgu lidt gammel og tyk. Jeg har ferie pt og suser ikke rundt. Jeg sov godt i nat og tog mig også en lille middagslur - og alligevel har jeg været uoverskuelig træt hele dagen. Føj. Det må gerne gå væk.

Jeg er allerede begyndt at støde ind i ting og mennesker - og tænk hvor meget min mave stadig mangler at vokse!? Uha. Det skal nok blive interessant. I weekenden var jeg i svømmehallen - rigtig skønt btw - og fik kommentaren "nå, det må da også være lige op over snart?" Mmneeeej, der er så ti uger endnu - hvis han kommer til tiden vel at mærke. (Oh yeah, jeg skal nok nå at blive rigtig stor.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar