fredag den 31. juli 2015

Tilbagevendende gener



Bortset fra at jeg har en kæmpe mave, synes jeg, at min tilstand de seneste dage, har mindet meget om 1. trimester. Er begyndt at blive mere utilpas igen, kvalme og crazy sult kl. 5 om morgenen. Derudover også tilbagevendende hovedpine. Jeg er ikke fan.
Så nu står den igen på rugbrød og vand efter toiletbesøget kl. 5 hver morgen. Gad vide om det bliver sådan resten af tiden?

Det bringer mig videre til min næste lille bekymring. - Glukosebelastningstest om halvanden uge. Der skal man nemlig faste fra kl. 22 dagen inden. Skal jeg undvære mad i over 12 timer!?? Ikke ligefrem min stærke side. Min bedstefar og min farmor havde sukkersyge og derfor skal jeg testes. Der har dog ikke vist sig noget på de farvede pinde man tisser på hos jordemoderen. Men nu må vi se. Håber jeg går fri - og håber virkelig at jeg klarer fasten uden opkast. Uuuuha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar