onsdag den 5. august 2015

Skrevet søndag aften..

To ugers ferie lakker mod enden, hvilket gør mig lidt mut. Jeg har virkelig nydt at have fri. Heldigvis skal jeg kun arbejde én uge, før jeg igen har en uges ferie. Juhu!
Vi har ikke været udenlands denne ferie, hvilket ellers ville have været lækkert. Kunne godt have brugt en lille tan - det har det danske sommervejr ikke kunne give mig de sidste to uger. Er stadig helt bleg - ikke den bedste kombination med min også voksende krop. Æv.
Men selvom vi ikke har været sydpå eller lavet andre vilde ting, har ferien virkelig været dejlig og små detaljer har gjort mig lykkelig.

- At sidde og kigge på min mave og både se og mærke hvordan lillemanden bevæger sig indeni mig
- Da min mand fortæller, at han glæder sig til at vi skal hjem til mine forældre
- Total afslapning i mine forældres have
- Middag på altanen
- Tosomshygge med min mand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar