mandag den 10. august 2015

Uden mad & drikke duer jeg sgu ikke



Så er det i morgen kl. 8 det går løs - eller nærmere i aften kl. 22! Derfra skal jeg faste, da jeg skal til glukosebelastningstest kl. 8. Jeg hader at faste! Er for det første rigtig glad for at drikke meget vand - endnu mere her i graviditeten. For det andet er jeg meget glad for mad - især morgenmad. Åh, har slet ikke lyst til at skulle undvære mad og drikke i 12 timer. Bare tanken om det gør mig dårlig. Måske også især fordi, det minder mig om tiden med kvalme og opkast.
Til min første udskrabning var det også ulideligt at faste. Min krop ville stadig kaste op og vendte sig helt på vrangen, da der jo intet var at kaste op. Føj. Håber det går bedre denne gang. Skal uden tvivl have mig en late night snack liiige inden kl. 22 i aften - og madpakke med på hospitalet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar