mandag den 18. maj 2015

Er det mon junior?

Mandag aften flader jeg altid ud på sofaen til Grey's Anatomy. Også i aften. Elsker den serie. Er træt og ligger næsten helt ned.

De seneste dage har jeg prøvet at være meget opmærksom på at mærke liv. Men hvordan ved man hvordan det føles? I går mærkede jeg så pludselig en slags dirren i maven efterfulgt af noget, som føltes som en boble der sprang. I følge Google kunne det meget vel være junior. Men der skete ikke mere efter den ene boble.

Indtil nu for et kvarter siden. I nederste venstre side af min mave. Som om der er nogen, der puster bobler i min mave - som man pustede med sugerør i sin sodavand, da man var barn. Det må da næsten være ham, ikke? Uh, det håber jeg virkelig! Trænger til at blive forsikret om, at alt stadig er okay.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar