søndag den 17. maj 2015

Kampen om ressourcerne



Er hidsig lige nu - og frustreret og derfor også ked af det. Typisk reaktion fra mig - især med alt for mange hormoner i kroppen.

Det er tydeligt, at jeg ikke har den mængde energi og overskud, jeg havde inden jeg blev gravid. Også selvom jeg ikke kaster op pt eller er lige så træt, som jeg var i 1. trimester. Jeg arbejder langsommere og kan simpelhen ikke få lige så meget fra hånden. Alligevel bliver jeg også træt hurtigere. Jeg er bagud på alle fronter (jep, det er ikke blevet bedre siden jeg nævnte det sidst) og i dag går det mig rigtig meget på.

Har brugt en stor del af denne søndag på arbejde og er stadig ikke færdig. Samtidig får jeg en mail fra min nye chef om noget extra jeg lige skal fixe inden vores møde på tirsdag. Jeg kan slet ikke få tingene til at hænge sammen på jobbet pt og en ny chef + en gravid krop gør det ikke ligefrem nemmere. Har lyst til at råbe ad nogen! OG kaste med noget! For dette gør jo, at jeg kommer endnu mere bagud med ting herhjemme også og har mindre overskud, når jeg endelig har fri. Ja, det gør mig heller ikke ligefrem til den bedste hustru.

Føler at jeg kæmper og kæmper, men ingen vegne når. Hvordan skal jeg fordele min energi? Som det er nu, kan jeg hverken tilfredsstille jobbet eller hjemmet 100%. Både i forhold til mine egne forventninger og andres. Hvilket er frustrerende. Er ikke en happy trooper lige nu og håber på at den kommende uge byder på positive overraskelser. (Måske bevægelser fra junior? Det ville ikke være dårligt!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar