onsdag den 10. oktober 2018

Test-dag & tårer

Ja, det er jo ikke rigtig nogen overraskelse, men alligevel er jeg skuffet. Der kommer ingen sci-fi baby til os i denne omgang.

Jeg tog en test i går morges inden jeg skulle hen og have taget en blodprøve. Det var negativ. Ikke den mindste skyggestreg. Æv. Min søn blev ked af det, da jeg skulle aflevere ham, og det gik mere i hjertet end det plejer. Så jeg også fik tårer i øjnene, da jeg forlod stuen. Det gjorde det ikke ligefrem bedre, at jeg havde aftenvagt og derfor ikke skulle se Spiloppen resten af dagen. Jeg havde ikke ligefrem ja-hatten på resten af dagen - især var jeg udfordret, da jeg skulle vente i kø for at få taget blodprøven. Flere gange skulle jeg virkelig koncentrere mig for, at tårerne ikke skulle begynde at trille.

I dag blev det så "den tid på måneden" og samtidig ringede fertilitetsklinikken så med svar, men jeg nåede ikke at tage telefonen. Jeg kender jo også svaret. Så jeg må ringe tilbage i morgen, hvis det lige kan lade sig gøre med min lidt for travle arbejdsdag i morgen. Hm. Jeg skal jo op på hesten igen og forsøge mig med vores allersidste æg. (Fuck.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar