tirsdag den 23. oktober 2018

Utålmodig

Hold nu op, jeg er utålmodig. Det kan slet ikke blive lørdag hurtigt nok. Hver mulighed jeg får, googler jeg noget om graviditet eller scroller i gennem opslag på baby.dk og min-mave.dk.

Helt åndssvagt. For lige nu er jeg jo ikke gravid og efter på lørdag skal der jo igen gå cirka fjorten dage før jeg ved besked. I hvert fald sådan helt officielt. Reelt har jeg nok en fornemmelse inden alt efter hvilke symptomer jeg får eller ikke får. Hvis jeg så er så heldig at stå med en positiv test, så er næste skridt at klare den indtil der kan ses hjerteblink. Pyha, det kan jeg slet ikke overskue at tænke på lige nu.

Mit underliv er spændt, især i venstre side. Synes allerede det startede lige efter min menstruation. Det er sikkert bare fordi jeg er mere opmærksom på min krop, men for søren - hvorfor skal det bimle og bamle sådan i min krop!? Ville ønske, at jeg var en af dem, som blev gravide og først opdagede det omkring uge 7. Booyaa, scanning med det samme for at tjekke hjerteblink. 2 x lang ventetid sprunget over. Det gad jeg godt. Min tålmodighed bliver testet..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar