lørdag den 6. oktober 2018

Lille tro, stort håb



3 dage til den afgørende blodprøve og jeg har ikke meget tro tilbage på det, men jeg håber stadig. Jeg gider faktisk ikke rigtig at skulle have taget den der blodprøve. Sidde og vente og vente for højst sandsynlig bare at blive skuffet senere. Faktisk bad de mig også om at tage en almindelig test, når nu jeg ikke får taget prøven på Riget og der derfor nok går lidt tid inden de får svaret ind på Fertilitetsklinikken. Jeg ved ikke hvorfor det er så vigtigt at få svaret hurtigt. Jeg tænker ikke, at en dag fra eller til, vil gøre en forskel...?

Jeg har stadig ingen symptomer rigtig, såååå det ender nok i en negativ test. (Crap.) Så er det forfra frem og tilbage mellem hjem, job og Riget - scannes, stikkes, sidste æg og så håbe i to lange uger igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar