søndag den 30. september 2018

Gravid, ikke gravid...

Den ene time tænker jeg, at jeg nok er gravid, men den næste er jeg sikker på, at jeg ikke er gravid. Jeg har ikke rigtig nogle symptomer - ingen øget tissetrang eller voksende bryster - kun lidt murren nu og da. Jeg er også lidt forvirret over dagene. Både fordi min cyklus denne måned jo slet ikke var, som den plejer, og fordi jeg er ret rusten i hele forløbet i behandling. Det er dog meningen, at jeg skal have taget blodprøve den 8. oktober - næste mandag. Jeg skal bare liiige finde ud af hvordan jeg skal få det til at gå op med arbejdet. Har noget vigtigt i starten af dagen, som ikke kan rykkes, og det er åbenbart ikke længere muligt at bestille tid til blodprøve i Roskilde mere. Hm.

Jeg kan nu mærke, at jeg helt sikkert bliver skuffet, hvis jeg ikke bliver gravid og nok også ked af det. Med til det hører nok også de to nye annoncerede graviditeter i min omgangskreds. Jeg vil så gerne være med i den klub.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar