fredag den 28. september 2018

Så ruger jeg

En uge er gået, og siden i går har jeg ruget på vores mulige science fiction baby. Det har vi lidt i sjovt kaldet det lille æg, fordi det blev udtaget og befrugtet helt tilbage i februar 2014. Vores søn blev undfanget i januar 2015. Så hvis der kommer en graviditet og senere en baby ud af denne ægoplægning, så er den spire fra næsten et år før vores søn startede med at gro inde i mig. Det er lidt science fiction-agtigt og surrealistisk.

Nu skal jeg bare vente. (Bare?) Og så lige finde ud af hvornår jeg kan få taget den der blodprøve, da det passer virkelig dårligt med mit arbejde den dag, det egentlig skal være. Typisk.

Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg vil reagere, hvis jeg begynder at bløde. Jeg tænker, at jeg selvfølgelig bliver skuffet, men kan ikke rigtig mærke, hvor skuffet, jeg bliver. Om det bare bliver lidt eller om det kommer til at fylde meget. Det kommer måske også an på, om jeg inden da får nogle symptomer på graviditet. Det hele er mærkeligt lige nu..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar