mandag den 10. september 2018

Skuffet før tid



Nå. Samtidig med at mandagen kom med 200 km/t i morges, blev mine sidste forhåbninger om en mulig gravidtet i denne omgang kørt helt i stykker. I går - ud af det blå - var der pludselig en smule blod på papiret, da jeg var på toilettet. Seriøst? Kommer min menstraution nu? Fem dage FØR tid? Hvad er nu det for noget? Måske det kunne være en implantationsblødning? Selvom blodet var friskt. Da der ikke lige umiddelbart kom mere, holdt jeg håbet lidt i live og lod Google-monstret få frit spil om aftenen. Men i nat - da jeg var oppe på grund af min søn - kunne jeg godt se, at håbet var ude. Efter tre måneder med en cyklus på præcis 31 dage, har jeg nu fået min menstruation fem dage for tidligt. WTF! Jeg er SÅ skuffet.

Anyway, det betød jo så, at jeg skulle ringe til Riget i dag. Jeg har fået en tid til tirsdag i uge. Lige midt på dagen. Uf. Hvad gør jeg lige med arbejdet så? Det skal jeg lige tænke lidt over... Håber ikke jeg skal ind for mange gange. At det bliver for omstændigt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar