lørdag den 7. februar 2015

I stykker

Jeg er i stykker indeni. Jeg er som Kintsukuroi keramik inden det bliver limet sammen med guld. Jeg har virkelig svært ved at finde motivation og gejst for tiden. Uden tvivl, så er det hårdeste ved fertilitetsbehandlingen for mig ikke hormonerne, de negative prøver eller alle nålene, men ventetiden ind i mellem selve behandlingen. Selvom alt det andet også kan være hårdt, nederen og frustrerende, så tager ventetiden uden tvivl førstepladsen over de hårdeste udfordringer. Ventetiden gør mig sindssyg! Jeg bliver ældre og overhalet indenom, hver dag og hele tiden.

I morgen er dagen, hvor jeg gerne skulle komme videre. Få besøg af Aunt Flo og ringe til Riget for at starte et nyt forsøg. (Eller vække miraklet til live og få en positiv øko-test..!)

2 kommentarer:

  1. Jeg har det præcis på samme måde med ventetiden. Jeg tror det er en af de ting, andre ikke vil kunne forstå, medmindre de har været i samme situation.

    Håber på at din lykke er lige om hjørnet og alle dine mange stykker snart bliver til en hel.

    Knus

    SvarSlet
  2. Det tror jeg virkelig også - det er virkelig det, som kan vende vrangen helt ud på mig. For man kan jo INTET gøre ved ventetiden.

    TUSIND TAK! Jeg er i skrivende stund meget forhåbningsfuld.

    KRAM

    SvarSlet