tirsdag den 10. februar 2015

Miraklernes tid er ikke forbi


Jeg håbede, drømte og lavede sjov med det, men havde aldrig troet at det ville ske. Jeg er sgu blevet øko-gravid(!) efter over tre års forsøg og behandling. What!?

Da jeg søndag eftermiddag stadig ikke havde fået min menstruation besluttede jeg at købe en graviditetstest. Jeg tænkte at en negativ test ville give min krop ro og min menstruation så ville komme. Jeg orkede ikke at vente længere på Aunt Flo - nu ville jeg bare i gang med behandling igen. Havde ikke tid til at min hjerne og krop psykede mig. Til min overraskelse kom der to streger frem på testen med det samme! Helt surreallistisk. Kaldte på manden - høj på glæde.

Vi besluttede, at jeg skulle tage en test til næste morgen og hvis den også var positiv, ringe til klinikken og høre om jeg kunne få en blodprøve for at få klar besked. To streger igen og blodprøven næste formiddag sagde det samme - jeg er blevet spontan gravid. WTF!



Alt kan jo stadig ske, men jeg håber og beder til at anden gang er lykkens gang for mig og at det lille chiafrø i min mave gør mig mor til at sundt og raskt barn til efteråret. Ikke flere aborter, tak. Men det vil kun tiden vise og i første omgang skal vi vente indtil slutningen af måneden, hvor vi forhåbentlig kan se, at ægget har lagt sig inde i livmoderen og er levedygtigt.

Det hele er meget surrealistisk og jeg tør ikke helt tro på det er virkeligt, men samtidig magter jeg ikke at tro på, det ikke er.

6 kommentarer:

  1. TILLYKKE! Krydser fingre for at alt går som det skal.

    SvarSlet
    Svar
    1. TUSIND, tusind tak!! Har brug for krydsede fingre :)

      Slet
  2. Sikke en dejlig, dejlig nyhed at stå op til, her til morgen. Tillykke med det. :D
    Det er din tur nu!
    Håber ikke ventetiden til skanningen bliver alt for slem ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, TUSIND TAK! Det håber jeg virkelig det er! :D
      Nej, er rimelig klar på at februar gerne må gerne hurtigt! :)

      Slet
  3. Stine det er jo for vildt!!! kæmpe kæmpe KÆMPE STORT TILLYKKE!!!!!!
    Jeg er simpelthen så glad på dine/jeres vegne.. :)
    TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig SÅ vildt og helt skørt! TUSIND, TUSIND TAK!! :D

      Slet