onsdag den 7. oktober 2015

Verdens bedste mor

Jeg bliver aldrig for gammel til at være min mors datter. Håber jeg kan blive en bare halvt så god mor, som hun er. Min far og hende er lige kommet hjem fra ferie og nu kommer hun så og hjælper mig med diverse kedelige og praktiske ting. Vaske vinduer, rense ovn og ligende, som ikke bliver prioriteret super højt i hverdagen, men som er virkelig dejligt at få ordnet her inden lillemanden kommer. Både fordi jeg så skal være rigtig meget i lejligheden, men især også fordi, der jo nok kommer en masse på besøg uden der er overskud til den store rengøring hver dag. Helt fantastisk hjælp - og skønt med lidt extra mor-datter-tid.

Åh, det er meget overvældende at jeg selv bliver mor lige om lidt! Må indrømme, at tankerne kører på højtryk for tiden. Tænk, at vi har drømt om dette så længe og så er det alligevel så surrealistisk, at det nu skal til at gå i opfyldelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar