fredag den 14. november 2014

Aldrig igen (please)



Min krop er simpelthen ikke lavet til at få en abort! Jeg håber virkelig, jeg aldrig skal gennem det igen. Er SÅ træt af det! Alt for meget blod, alt for mange bind (tamponer er forbudt) og alt for lidt sex!

Det er i dag 6 uger siden jeg fik en udskrabning efter en såkaldt missed abortion og min cyklus er stadig på vildspor. I dag føles det faktisk som om jeg har ægløsning, men der har jo ikke været meget action under bæltestedet denne uge eftersom blodet har overtaget mit underliv igen. Crap!

Håber virkelig min krop snart er back on track og vi kan nå at få lagt æg op igen inden klinikken går på juleferie. (Ja, det sker åbenbart allerede 5. december). Og det var så det år! Én ægudtagning har vi nået i år, én! Please vi kan nå at squeeze en extra med - kom nuuuuu, krop!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar