mandag den 10. november 2014

Det Røde Hav



Hvor meget blod kan der komme efter en udskrabning!? Det er nu over 5 uger siden og jeg bløder fandeme stadig. Heldigvis har der været nogle pauser (ellers ville vores sexliv jo være dømt helt ude) og troede faktisk den ene gang, at det nu var min menstruation. Men nej, mit hcg-tal er stadig forhøjet og jeg citerer lægen, der scannede mig for et par dage siden "du er slet ikke inde i en almindelig cyklus endnu". Jamen, tak for det da. Jeg venter da bare lidt længere. Tror næsten jeg har brugt halvdelen af 2014 på at vente!

Krydser fingre for at mit hcg-tal endelig er så godt som i nul i slutningen af ugen. Det havde åbenbart også været meget højt i forhold til hvor langt jeg var henne (over 80.000 i 7.-8. uge), men det må sgu gerne fyre op for halveringstiden.

Håber aldrig jeg skal i gennem en abort igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar