søndag den 30. november 2014

Googlemonstret



Googlemonstret er kommet frem fra sit skjul. Synes kun det har holdt sig væk meget kort tid ad gangen siden aborten, og det er som om jeg har været hele internettet i gennem og er begyndt at klikke på links, jeg allerede har læst. Suk. Prøver at finde på nye formuleringer, så der kan dukke nye, spændende ting frem, men det sker ligesom ikke. Og det hjælper jo heller ikke at google. Jeg ved det jo godt. Lige gyldigt hvad du taster ind kan der findes svar i øst og vest. Især når der googles graviditets- og cyklussymptomer. Alligevel gør jeg det igen og igen.

I morgen skal jeg til scanning - i lørdags kom der nemlig pludselig blod ud af mig efter to uger uden. Juhu!, tænkte jeg, min krop er back on track! Men blodet kunne ikke engang fylde en tampon og er pist forsvundet igen, så nu bliver jeg selvfølgelig i tvivl om, om det heller ikke denne gang var min menstruation. Det må de gøre mig klogere på i morgen tidlig på Riget - krydser mine fingre. Vil SÅ gerne nå et forsøg til inden jul og nytår. (Om 10 dage er det TRE ÅR siden, jeg smed p-pillerne).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar