søndag den 2. november 2014

Et år ældre

Så skete det. Endnu en fødselsdag uden et barn eller en graviditet. Eller, jeg er jo faktisk nået et skridt videre. Nu kan jeg sige, at jeg har været gravid. Hvilket jo er fantastisk. Meeeen det der er knap så fantastisk er, at jeg ikke aner, hvornår jeg bliver gravid igen og om det så lykkes at få et rask barn ud.

Jeg endte med at have en rigtig dejlig fødselsdag i går, men jeg undgik ikke tårer. Faktisk blev jeg lidt overasket over det. Ud af det blå kom de - lige inden vi skulle have gæster selvfølgelig. Og jeg kunne næsten ikke stoppe igen. Så fucking uretfærdigt, at jeg stod her til min fødselsdag og burde være ca. 3 måneder gravid, men nej, sådan skulle det ikke være. Og det gør ondt. Tænk at det skal være så svært at få børn...

Til gengæld fik jeg fortalt om det hele til en af mine veninder i fredags. Jeg har ville fortælle det til hende så mange gange uden at få det gjort. Men det var så rart. Så håber jeg bare, jeg snart kan fortælle hende, at jeg er gravid (igen).

4 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen (lidt forsinket).. :)

    Gik det godt på Riget? Håber du fik gode nyheder!!

    Knus

    SvarSlet
  2. Tusind tak! :)

    Cysten er heldigvis blevet mindre - nu 5 cm. der hvor den er størst. Juhu, håber den bliver ved med at skrumpe ind. Dog kan de endnu ikke sige om den sætter en stopper for en ny ægoplægning (what!?) - men skal først og fremmest have min menstruation igen (mere ventetid).

    SvarSlet
  3. Forfærdelige ventetid.. :( Håber den er det værd og cysten forsvinder helt!!!!

    SvarSlet