onsdag den 28. januar 2015

Man har vel lov at drømme..


Ja, selvom mine drømme er blevet knust et utal af gange og mit håb ligeså, så stopper jeg aldrig med nogle af delene. Heldigvis. For hvad er man uden håb og drømme? Livet er sgu hårdt nok i forvejen.

Grunden til at jeg skriver ovenstående er, at jeg går og drømmer om at være blevet øko-gravid disse dage. Fuldstændig urealistisk da vi jo har forsøgt i over tre år og aldrig er blevet gravide selv. Men mine bryster har været en smule ømme de seneste par dage og så er det bare dejligt at drømme om mens jeg venter på at komme i gang med behandlingen igen. Der skal vel ske mirakler en gang i mellem, ikke?

2 kommentarer:

  1. Hej Stine.

    Dine drømme og håb, er der ikke nogen, der kan tage fra dig. Det er vores drivkraft, når tingene ikke går som de skal. Jeg håber det bedste for dig. Om det så bliver øko-metoden eller den lidt mere besværlige rute. ;)

    Mange hilsner
    tetristanker.dk

    SvarSlet
  2. TUSIND, TUSIND TAK! Dejligt, at du læser med. Dine ord varmer rigtig meget.

    SvarSlet