fredag den 2. januar 2015

Et skridt ad gangen


Så er et nyt år startet og det er både dejligt og uoveskuelt på én og samme tid. Jeg har selvfølgelig tanker om nogle ting, som jeg gerne vil gøre bedre eller ændre, men jeg er også træt af nytårsfortsæt, som er for uoverskuelige og jeg derfor bryder dem alt for hurtigt. Nu handler det først og fremmest om at finde motivationen frem igen - motivationen til at træne, spise sundere igen, være optimistisk overfor fertilitetsbehandlingen osv.

Derfor tænker jeg, at det - til at starte med - handler om de små ting, som vil give mig velvære i hverdagen. For mig er det fx følgende ting:
- Skrubbe kroppen med hamphandske inden badet de fleste morgener
- Forberede mellemmåltider hjemmefra, så de bliver sundere og billigere
- Sætte ting til salg på Trendsales, bare lidt er godt
- Booke frisør- og voksningstider i god tid
- Gå tidligt i seng & på omtrent samme tidspunkt så ofte som muligt
- Gå morgenture, de dage jeg møder senere

Så krydser jeg fingre for at jeg får det bedre igen og at min menstruation snart kommer igen, så jeg kan komme i gang med behandling igen. (Ellers bliver januar for alvor lang).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar