fredag den 9. januar 2015

Næsten tilbage på sporet

Endelig fik jeg min menstruation i går! Juhu, langt om længe lader min krop til at være tilbage i normal cyklus! Meeeen 2014's uheld spøger stadig - jeg har stadig en cyste efter min graviditet og den er stadig omkring 5 cm i diameter. Derfor er dommen: Ingen opstart på fertilitetsbehandling denne måned! (Æv!)

Dog forbarmede lægen sig over mig og han vil nu prikke hul på min cyste på tirsdag(!) Så bliver vi af med den og jeg kan starte et nyt og ordentligt forløb op i februar. (Cysten har også hængt på mig siden september, så jeg er rimelig klar på at den rykker ud af min krop)
Det er egentlig også fint nok. Jeg vil hellere vente den smule længere og så få nogle gode æg ud i stedet for at tvinge en behandling igennem nu og højst sandsynlig få et dårligt resultat. Men for søren jeg synes vi har ventet meget efterhånden.

Når jeg starter næste måned er det præcis et år siden min første (og indtil videre eneste) ægudtagning. Jeg håber ikke vi får brug for en tredje gang - og i så fald, må det gerne være før februar 2016.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar