tirsdag den 30. december 2014

Året der næsten er gået

Her kommer den så - den før omtalte liste...

År 2014 var året hvor:
- Min mand og jeg begyndte icsi-behandling på Rigshospitalet efter alt for mange forsøg med insemination uden held hos en gynækolog
- Jeg troede jeg skulle have et nyt job, men endte med at blive i det gamle året ud
- Jeg endelig tabte mig over 5 kilo - og tog dem på igen senere på året (tak, graviditet der blev til abort)
- Min mand og jeg blev gift efter otte år som kærester (helt i gennem FANTASTISK)
- Jeg blev blev gravid for første gang i mit liv
- Jeg aborterede og gik fik efterfølgende hele to udskrabninger for at fjerne alt graviditetsvæv
- Jeg ventede mere end nogensinde før (ventede på at komme til på Rigshospitalet, ventede på min menstruation, ventede på prøvesvar, ventede på at en cyste skulle forsvinde, ventede på mit hcg-niveau gik i nul osv.)
- Jeg langt om længe begyndte at blogge aktivt om mine oplevelser og følelser om at være ufrivillig barnløs
- Mit ønske for at blive mor og give min mand et barn blev højere end nogensinde før

Jeg håber 2015 byder på en masse dejlige oplevelser og ikke mindst fornyet motivation.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar