lørdag den 20. december 2014

Skud ud


I mens jeg ikke får skrevet på min egen blog, læser jeg flittigt på alle de andre dejlige blogs, jeg har fundet. Tusind tak fordi I er derude og hjælper med at sætte ord på alle de følelser og situationer jeg oplever som barnløs i fertilitetsbehandling!

Det er fandeme rart, når andre også brokker sig, skaber sig, er kede af det, frustrerede eller bare venter endnu en gang. Ingen kan beskrive min liv for tiden så godt som Jer!

Især et skud ud til tetristankersommerfuglenudenvingererduherikkesnart og nillern, som jeg (lidt for?) ofte klikker ind på. - Og til alle dem, som jeg klikker ind på, men som derefter forsvinder for mig i cyberspace fordi jeg er en hat. TAK! I gør det svære nemmere - og får et smil frem på mine læber, når I gang på gang rammer spot on på livet som f***ing barnløs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar