tirsdag den 10. marts 2015

Graviditeten & jobbet

Jeg er i Stockholm med jobbet og er allerede hoppet under dynen selvom jeg burde være til festmiddag. Men når vi fløj kl 6.15 i morgen og har et ni timers program i morgen også og en dag torsdag, så blev jeg nødt til at melde fra og få hvile. Er SÅ træt for tiden. Derudover er det blevet lidt bedre med kvalmen og opkast - bortset fra i morgen selvfølgelig. Da flyet skulle til at lande, kunne min krop ikke holde til flere lufthuller og det væltede ud af mig fra det ene øjeblik til det andet. Så fik jeg også prøvet at kaste op i sådan en klassisk pose (eller rettere, to poser) fra lommen i sædet foran. Uf!

I onsdags fortalte jeg også min chef om min graviditet. Havde egentlig først planlagt at sige det efter nakkefoldsscanningen, men med al den dårlighed og en tre dages intens tur til Stockholm i vente, besluttede jeg at det var bedst at fortælle det. Efter rådføring med min mand og min mor.
Han sagde tillykke, men indrømmede også at det var en blandet fornøjelse at få sådan en besked. Det kan jeg også godt forstå, men sådan er det jo. Nu håber jeg virkelig at alt udvikler sig godt herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar