torsdag den 19. marts 2015

Ingen lyserød sky, bare en boble af bræk

Der går lidt langt mellem indlæggene for tiden. Det er ikke fordi jeg flyver rundt på en lyserød sky i lykke over min graviditet. Det er fordi jeg intet overskud har og bruger nærmest al min tid på skiftevis at spise og kaste op. Jeg bruger alle mine penge på mad fordi jeg er konstant sulten, men er samtidig så træt at mad, at jeg ikke rigtig nyder noget. Derudover er det alt for lang tid siden jeg har vasket mit hår og min mave er allerede ud over det hele.

Nu skal det ikke misforstås - jeg er ovenud lykkelig for at være blevet gravid, men for søren, jeg er nederen for tiden! Jeg har besluttet mig for at den ekstreme dårlighed denne uge skyldes at det er ved at vende og jeg snart er færdig med dårligheden. At det ligesom peaker liiige inden det stopper. Det er jeg så klar på.

I dag har jeg også svaret på et spørgeskema fra hospitalet. Med en millard spørgsmål! Blandt andet om jeg tager kokain, ecstacy og lignede eller om jeg gjorde det inden jeg blev gravid. Men også om hvad jeg vejer, om jeg føler mig frisk og aktiv eller om der er noget jeg bekymrer mig om og i hvilken grad. Var ikke helt tilfreds med alle svarmulighederne - og heller ikke mine svar - men er spændt på hvordan der bliver fulgt op på mine svar senere i forløbet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar