torsdag den 5. marts 2015

Savnet af mig selv

Jeg savner mig selv. Hende den rigtige Stine, som er sjov, klæder sig lækkert, gør noget ud af frisuren osv. Det er godt nok hårdt ikke at føle sig som sig selv. Det gør mig trist indeni og giver mig lyst til at græde og krybe langt væk fra hverdagen.

Det føles helt forkert. Her sidder jeg - MEGA heldig fordi jeg er blevet gravid og forhåbentlig er færdig med fertilitetsbehandlingen for nu - jeg er ovenud lykkelig for at være blevet gravid og alligevel frygtelig trist indeni. Det hænger slet ikke sammen og jeg håber virkelig at det snart ændrer sig.

2 kommentarer:

  1. Det gør det. Op med kinderne. <3 Kram til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Solskinnet har allerede hjulpet lidt, men glæder mig til glæden rigtig vender tilbage :) Kram tilbage.

      Slet