lørdag den 14. marts 2015

Lille bønne, stor mave


Scanningen i går gik godt. Vores lille bønne er nu 24 mm "stor" og alt ser i følge lægen fint ud. Cysten er der selvfølgelig stadig. Den bor der, sagde lægen, men mente ikke den ville forstyrre graviditeten. Efter fødsel synes han dog, at man lige skal se om den stadig er der/kommer igen. Så kan det være den skal fjernes. Men der er jo hundrede år til. (Sådan føles det i hvert fald).

Nu er vi blevet afsluttet på fertilitetsklinikken. Det er godt nok underligt. Vi har været meget glade for dem deroppe. Søde, ærlige og effektive. Synes det er lidt skræmmende at skulle ud blandt andre læger mv. Havde jo ikke ligefrem den bedre oplevelse i forbindelse med min abort. Men nu er det jo sådan - og vi har lovet at komme og vise vidunderet når det er. Surrealistisk.

Har ellers gået og troet, at jeg var ved at være ovre det med at kaste op. Meeen så kastede jeg op både i går aftes og lige inden maden i dag. Føj. Helt utilregneligt. Derudover er jeg MEGA oppustet. Har ikke haft jeans på i to uger tror jeg - og jeg er ellers en rigtig jeans-pige. Har tøjkrise hver dag inden arbejde - hvad kan jeg holde ud at have på samtidig med at det skjuler min oppustede mave.

Glæder mig SÅ meget til det kan blive rigtig officielt. Så jeg bare kan lade maven folde sig ud. Håber også på at kvalmen og opkast så forsvinder. Ville være rart at kunne overskue lidt rigtig motion igen og ikke bare gåture. Generelt vil det bare være dejligt, hvis jeg kunne overskue mere igen og være mere mig. En bedre hustru, veninde og bare Stine, som jeg bedst selv kan lide hende (mig).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar