søndag den 19. april 2015

Gravid & shoppelysten


Jeg har haft en øget shoppelyst de seneste par uger - og også givet efter en del gange. Sjovt nok, er jeg endnu ikke nået til det punkt, hvor jeg er begyndt at shoppe ting til den kommende baby eller dennes liv i vores hjem. Næææ, det er bare mig selv jeg shopper til. Er spændt på hvornår det mon går over i baby-shopping i stedet.

Den øgede shoppelyst hænger nok også sammen med det faktum, at jeg har tøjkrise næsten hver dag. Som jeg tidligere har nævnt, så har jeg allerede svært ved at være i meget af mit tøj. Heldigvis er jeg jo endelig ovre nakkefoldsscanningen og giver derfor maven lov til bare at flyde ud (hvor jeg før gjorde mit bedste for at skjule den på jobbet).

I dag besluttede jeg mig for at sortere mit skab for ting, jeg alligevel ikke kan passe før engang efter fødslen - og meget vinterligt tøj røg også med. Det blev til to fyldte ikeaposer + næsten en hel ikeapose med tøj, som jeg tænker skal sælges. Og der er stadig meget tøj i skabet. (What! Aaaaalt for meget tøj i skabet).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar