søndag den 19. april 2015

Undrer mig over den såkaldte morgenkvalme


Forstår ikke det der morgenkvalme aka graviditetssyge. Det vil ligesom ikke rigtig gå over. Denne uge har min mand og jeg har ferie ( tiltrængt), og har i den forbindelse været et smut til London. Ingen af dagene i London kastede jeg op - og dagen inden vi tog afsted, var det kun meget lidt. Derfor tænkte jeg: NU må det være ovre med det opkast! Er jo efterhånden i 4. måned! Meeeeen nej, snydt igen! Efter vi er kommet hjem, har jeg kastet op hver dag. Uf!

I morgen kalder arbejdet igen og jeg kan ikke rigtig overskue det. Har en hård og travl uge foran mig. Så opkasten har bare at skride for good nu - be gone, tak! (Nu kalder sofaen vidst på mig)

2 kommentarer:

  1. Dejligt, du slap på ferien - god bedring :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Anne! I dag har (indtil videre) også været en god dag på den front, så måske er jeg heldig det er ved at være ovre!

      Slet